Bultersmekke Assistancedogs Webshop

De opbrengst uit de verkoop van onderstaande artikelen gebruiken wij om een assistentiehond op te leiden voor iemand die deze niet door de instanties vergoed krijgt.

In onze webshop treft u de volgende artikelen aan:

Boek ‘Hond geeft leven’
Foto's Hoodies, vesten en Shirts
Lijst met maten van de Hoodies, Vesten en Shirts
BultieMiekies (trekpop voor de hond)
Hondenriemen
Persoonlijke tekening van uw hond
BultyMekky (armband)

Klik op het product om deze te bekijken.

In ‘Hond geeft leven’ vertellen 15 cursisten van Bultersmekke Assistancedogs hoe het werken met een psychiatrie assistentiehond hun leven op een positieve manier heeft veranderd. Het boek geeft inzicht in de bredere effecten van het zelf opleiden van psychiatrie assistentiehonden, waaronder kwaliteit van leven, regie, eigen kracht en zingeving.

Samen zijn zij op weg naar stabilisatie, participatie, regie, dagindeling, beweging, sociale contacten en waar mogelijk herstel van het gewone leven en de eigen kracht.

‘Hond geeft leven’ is daarmee een mooie bundeling autobiografische ervaringsverhalen over hoe de samenwerking tussen mens en hond de kwaliteit van leven ingrijpend kan veranderen.

Prachtige resultaten die bereikt zijn door de intensieve samenwerking tussen cursist, hond, teamcoach en zorgprofessionals.

Titel: Hond geeft leven
ISBN 978-90-825624-0-8
Uitgever: Bultersmekke Assistancedogs
Kosten: € 14,95 (excl. verzendkosten)

Van ieder verkocht exemplaar komt €5,= ten goede aan de opleiding van een psychiatrie assistentiehond die niet vergoed wordt.

‘Hond geeft leven’ is te bestellen door een mail te sturen naar: info@bultersmekke.nl onder vermelding van je naam, adres, en het aantal exemplaren.

Hoodies, Vesten en T-shirts

Na de foto's komende de maten die besteld kunnen worden.

Hoodies (dames getailleerd/heren niet getailleerd)

Kleuren: blauw - fuchsia(roze) - paars en zwart.
Dames maten: XS (34), S (36), M (38), L (40), XL (42)
Heren maten: S (44), M (48), L (50), XL (52), XXL (54), XXXL (56)
Prijs: 25 euro
Verzendkosten: 9 euro (6,95 portokosten + doosje)
Wasvoorschrift: 30 graden en binnenstebuiten keren i.v.m. de bedrukking.

Vesten (dames getailleerd/heren niet getailleerd)

Kleuren: fuchsia(roze) - light Oxford(grijs) en zwart.
Dames maten: XS (34), S (36), M (38), L (40)
Heren maten: M (48), L (50), XL (52), XXL (54), XXXL (56)
Prijs: 30 euro
Verzendkosten: 9 euro (6,95 portokosten + doosje)
Wasvoorschrift: 30 graden en binnenstebuiten keren i.v.m. de bedrukking.

Shirts (dames getailleerd/heren niet getailleerd)

Kleuren: blauw en zwart.
Dames maten: S (36), XL (42)
Heren maten: S (44), M (48), XXL (54) (blauw vanwege kleine bechadiging tegen verzendkosten; XXXL (56)
Prijs: 17,50 euro
Verzendkosten: 4,25 euro (3,45 portokosten+ 0,80 envelop)

Bestellen per mail: info@bultersmekke.nl

BultieMieke

De 'BultieMieke' is het idee van Mieke van der Doef.

schaap           paard                       olifant

BultieMiekes kun je als trainingsmateriaal gebruiken om jouw assistentiehond het trekken op een speelse manier aan te leren.
Het is echter geen speelgoed en na gebruik kan je hem beter opbergen.
Ze zijn niet sloop-proof.

Klik op bovenstaande foto voor een korte instructiefilm.

De BultieMiekes kosten € 10,00 per stuk. Ze kunnen ook opgestuurd worden en komt er € 6,95 aan verzendkosten bij.

Bestel per mail: info@bultersmekke.nl. Komen Erika of Joop bij jouw voor teamcoaching dan kun je ze ook rechtstreeks bij hen bestellen.
En zijn de BultieMiekes ook bij Mieke van der Doef te bestellen.

Het volledige bedrag gaat naar Stichting Bultersmekke Assistancedogs.

Hondenriemen

Wilt u eens een andere riem dan alle andere riemen die er in de winkel te koop zijn?? Ik maak zelf halsbanden en riemen voor honden. Dit is van stevig niet snijdend zeiltouw gemaakt. En kan in alle kleuren, lengtes en aangepast voor bijvoorbeeld aan een rolstoel, heupgordel enz..
Halsbanden kunnen los, maar ook aan de riem vast zoals aan een jachtlijntje of showlijntje. Half-check of een vaste halsband. Ook zijn allerlei kleurencombinaties mogelijk.

De lange dressuurlijnen (2 haken en 2 ringen) kosten €15, waarvan €5 naar Stichting Bultersmekke gaat.
De kortere lijnen met 1 haak kosten €10 waarvan ook €5 naar Stichting Bultersmekke gaat.

Heeft u interesse of wilt u meer informatie? Stuur dan een mail naar Magda.

Persoonlijke tekening van uw hond

Op papier met een formaat van 59,4 cm x 42 cm maakt Melanie Boom een grafietpotlood tekening van uw hond aan de hand van de door u aangeleverde foto.

De prijs bedraagt: € 55,00,(exlusief verpakking/verzending). Hiervan gaat € 5 naar Stichting Bultersmekke.

Heeft u interesse of wilt u meer informatie? Stuur dan een mail naar Melanie Boom.

BultyMekky (gehaakt armbandje)

BultyMekky zijn gehaakte armbandjes, van elastiekjes (latex vrij) en gemaakt door Anne Christa Hopman.
Speciaal in de kleuren blauw-wit (logo bultersmekke). De gedoopte 'BultyMekky' armband vormt een reeks van aangeregen hartjes.
Ze zijn te koop voor € 5.- en gaat geheel naar Stichting Bultersmekke !!

Te bestellen via de de facebook pagina van Anne Christa.

Elf nieuwe trotse geslaagden
13 September ontvingen Bultersmekke-cursisten uit handen van hun instructeur het diploma als bewijs van het behalen van de teamtest en daarmee van de certificering van hun assistentiehond. Figuurlijk en letterlijk een zonnige dag. Bijzonder waren de toespraken van cursisten en instructeurs. Het leek wel te zijn afgesproken. Vrijwel iedereen benadrukte het werken vanuit rust. Essentieel voor een effectieve samenwerking met je assistentiehond.

Méér dan 100.000 kilo doppen
Deze maand bereikte de Nationale Doppenactie een prachtige mijlpaal. De 100.000ste kilo plastic doppen werd bij de recyclaar aangeleverd voor de opleiding van assistentiehonden door Bultersmekke Assistancedogs. Per juli staat de teller op 108.504 kilo. In totaal is er bijna 20.000 euro bijeengebracht voor de opleiding van assistentiehonden.

Informatie- en intakedag 2 oktober volgeboekt
Op dinsdag 2 oktober vindt in Utrecht de ‘informatie- en intakedag’ plaats. De dag is inmiddels volgeboekt. Binnenkort volgt de datum van de volgende dag. Tijdens de informatie- en intakedag kunnen mensen die zelf een assistentiehond willen opleiden, persoonlijk kennismaken met Bultersmekke Assistancedogs. Daarnaast zijn er individuele intakegesprekken met Joop Mekke, Frijke Dijkstra en Erika Bulters.