Steun

Stichting Bultersmekke Assistancedogs

Het opleiden van een assistentiehond is zeer arbeidsintensief. Tijdens de gehele opleiding van de assistentiehond en de jaren dat deze werkzaam is krijgt de gebruiker intensieve begeleiding van de instructeurs van Bultersmekke Assistancedogs. En dat is belangrijk, een assistentiehond zorgt ervoor dat personen met een beperking weer in staat zijn de regie over hun eigen leven te nemen en vergroot hun wereld.

Helaas is de bekostiging van een assistentiehond voor mensen met een beperking vaak een probleem. Zo vergoedt de zorgverzekeraar slechts in een klein aantal situaties de assistentiehond. Dan gebeurt het dat mensen afhankelijk zijn van donaties. Helpt u de Stichting mee om dit mogelijk te maken?

Mocht u notarieel willen schenken, donateur worden of Stichting Bultersmekke Assistancedogs als (mede)erfgenaam laten vastleggen. Neem dan contact op met de secretaris van de stichting, Joep Mourits.

Wilt u liever rechtstreeks een donatie of schenking overmaken gebruik dan het IBAN rekeningnummer NL18 INGB 0004 759 874 t.n.v. Stichting Bultersmekke Assistancedogs te Hilversum. Desgevraagd ontvangt u van de Stichting een bewijs van schenking. Dit bewijs kunt u gebruiken bij de aangifte inkomstenbelasting. Stichting Bultersmekke Assistancedogs is door de Belastingdienst als ANBI erkend. Giften zijn daardoor aftrekbaar voor de inkomstenbelasting.

Bedrijven

Overweegt u een sponsorproject te starten met een maatschappelijke uitstraling, een directe verandering in iemands leven en zichtbaar? Dan kunt u met Stichting Bultersmekke Assistancedogs een samenwerking aangaan. Zo kunt u sponsor worden, een teamcoachingsprogramma adopteren of kunt u een fonds op de bedrijfnaam opzetten. Neem contact op met Joep Mourits en wij denken graag met u mee. Ook als u een interessant voorstel heeft horen wij graag van u. Als tegenprestatie verzorgen wij leuke en leerzame teamtrainingen voor uw medewerkers.

Secretaris Joep Mourits
T 06 5536 4842
E j.mourits@stichtingbultersmekke.nl

Financiële en administratieve gegevens

Bankgegevens Stichting Bultersmekke Assistancedogs
Stichting Bultersmekke Assistancedogs te Hilversum
IBAN: NL18INGB0004759874
BIC: INGBNL2A

Stichtinggegevens
Kamer van Koophandel nummer: 2445 9343
Statutaire naam: Stichting Bulters + Mekke
RSIN: 820 709 633 (fiscaalnummer ANBI)

Landelijke estafette bij 10 jaar Bultersmekke Assistancedogs
In mei dit jaar is het 10 jaar geleden dat Erika Bulters en Joop Mekke besloten samen de opleiding van assistentiehonden anders aan te pakken. 10 Jaar is een mooie mijlpaal. Nog mooier is dat bijna 200 cursisten hun eigen hond hebben opgeleid tot een officiële assitentiehond. Dat wordt gevierd. En wel met een landelijke estafette voor de toegang van assistentiehonden.

Feest in Kerkwijk! Negen geslaagde teams
30 november in Kerkwijk. Een feestelijke diploma-uitreiking. Vergezeld van ouders, familie en vrienden namen zeven cursisten trots het certificaat in ontvangst. Bewijs van het succesvol afronden van het programma teamcoaching bij Bultersmekke Assistancedogs. Grote klasse! De namen van geslaagden en hun gecertificeerde assistentiehonden op de foto: Mirjam en Levias; Noah en Bliss; Wendy Bloemhof en Mellow; Edwin Leenards en Nahla; Linda Mons en Yip; Resie Oude Luttikhuis en Kweenie; Aad Lok en Remy.

Tweede informatie- en intakedag 29 januari volgeboekt
Op maandag 29 januari vindt de tweede ‘informatie- en intakedag’ van Bultersmekke Assistancedogs plaats. Na de succesvolle eerste dag in het najaar is nu ook de tweede dag volgeboekt. In de loop van januari maken we bekend wanneer de volgende dag wordt gehouden. Tijdens deze dag kunnen mensen die zelf een assistentiehond willen opleiden, persoonlijk kennismaken met Bultersmekke Assistancedogs. Daarnaast kunnen aspirant-cursisten individuele intakegesprekken voeren met Joop Mekke of Erika Bulters.