Fundcoaching

Stichting Bultersmekke ondersteunt cursisten actief in het bijeen brengen van de financiële middelen die nodig zijn voor de opleiding van de eigen assistentiehond. Er zijn daarvoor verschillende modules ontwikkeld.

De cursist maakt zelf de keuze uit de modules. Het (nog) te bekostigen bedrag kan via één of meerdere modules bijeen worden gebracht, waaronder crowdfunding. Cursisten worden ondersteund door professionele fondsenwervers.

Bezoek de informatiemiddag

Wil je weten of fundcoaching iets voor jou is, bezoek de intake en informatiedag op 29 januari aanstaande in Utrecht.

Informatie over fundcoaching via j.mourits@stichtingbultersmekke.nl

Afgeronde crowdfund acties

Natasja Koeckhoven  Iris Hohmann

Elf nieuwe trotse geslaagden
13 September ontvingen Bultersmekke-cursisten uit handen van hun instructeur het diploma als bewijs van het behalen van de teamtest en daarmee van de certificering van hun assistentiehond. Figuurlijk en letterlijk een zonnige dag. Bijzonder waren de toespraken van cursisten en instructeurs. Het leek wel te zijn afgesproken. Vrijwel iedereen benadrukte het werken vanuit rust. Essentieel voor een effectieve samenwerking met je assistentiehond.

Méér dan 100.000 kilo doppen
Deze maand bereikte de Nationale Doppenactie een prachtige mijlpaal. De 100.000ste kilo plastic doppen werd bij de recyclaar aangeleverd voor de opleiding van assistentiehonden door Bultersmekke Assistancedogs. Per juli staat de teller op 108.504 kilo. In totaal is er bijna 20.000 euro bijeengebracht voor de opleiding van assistentiehonden.

Informatie- en intakedag 2 oktober volgeboekt
Op dinsdag 2 oktober vindt in Utrecht de ‘informatie- en intakedag’ plaats. De dag is inmiddels volgeboekt. Binnenkort volgt de datum van de volgende dag. Tijdens de informatie- en intakedag kunnen mensen die zelf een assistentiehond willen opleiden, persoonlijk kennismaken met Bultersmekke Assistancedogs. Daarnaast zijn er individuele intakegesprekken met Joop Mekke, Frijke Dijkstra en Erika Bulters.