Landelijke

Estafette Toegang Assistentiehonden

Aanmelding als deelnemer

Vul onderstaand formulier in als je wilt deelnemen in jouw provincie aan de Landelijke Estafette Toegang Assistentiehonden.

Voor- en achternaam:
E-mailadres:*
Telefoonnummer:
Straat en huisnummer:
Postcode, woonplaats, provincie:
Naam hond:
Ik wil meedoen vanuit de volgende plaats:
Het aantal kilometers dat ik ongeveer wil afleggen:

Je kunt aan de Estafette lopend deelnemen of via een vervoersmiddel (vb. rolstoel, bus, trein, auto, handbike etc).

Mijn vervoersmiddel:

Bovenstaande gegevens gebruikt Bultersmekke Assistancedogs alleen voor de organisatie en de uitvoering van de Landelijke Estafette. Deze gegevens worden niet aan derden verstrekt.

Aanmelding als vrijwilliger

Vul onderstaand formulier in als je het leuk vindt om als vrijwilliger de Landelijke Estafette Toegang Assistentiehonden tot een groot succes te helpen maken.

Voor- en achternaam:
E-mailadres:*
Telefoonnummer:
Mijn deelname als vrijwilliger:

De estafette vindt plaats tussen 12 en 20 mei. Zou je hieronder willen aangeven op welke data je beschikbaar bent?

Ik ben beschikbaar voor de volgende data:
Ik heb nog de volgende ideeën voor de Estafette:

Bovenstaande gegevens gebruikt Bultersmekke Assistancedogs alleen voor de organisatie en de uitvoering van de Landelijke Estafette. Deze gegevens worden niet aan derden verstrekt.

26 november Informatie- en intakedag in Utrecht
Op maandag 26 november vindt in Utrecht wederom een ‘informatie- en intakedag’ plaats. Deze dagen blijken in een grote behoefte te voorzien. Tijdens de informatie- en intakedag kunnen mensen die zelf een assistentiehond willen opleiden, persoonlijk kennismaken met Bultersmekke Assistancedogs. Daarnaast zijn er individuele intakegesprekken met Joop Mekke, Frijke Dijkstra en Erika Bulters.

Elf nieuwe trotse geslaagden
13 September ontvingen Bultersmekke-cursisten uit handen van hun instructeur het diploma als bewijs van het behalen van de teamtest en daarmee van de certificering van hun assistentiehond. Figuurlijk en letterlijk een zonnige dag. Bijzonder waren de toespraken van cursisten en instructeurs. Het leek wel te zijn afgesproken. Vrijwel iedereen benadrukte het werken vanuit rust. Essentieel voor een effectieve samenwerking met je assistentiehond.

Méér dan 100.000 kilo doppen
Deze maand bereikte de Nationale Doppenactie een prachtige mijlpaal. De 100.000ste kilo plastic doppen werd bij de recyclaar aangeleverd voor de opleiding van assistentiehonden door Bultersmekke Assistancedogs. Per juli staat de teller op 108.504 kilo. In totaal is er bijna 20.000 euro bijeengebracht voor de opleiding van assistentiehonden.