Landelijke

Estafette Toegang Assistentiehonden

Aanmelding als deelnemer

Vul onderstaand formulier in als je wilt deelnemen in jouw provincie aan de Landelijke Estafette Toegang Assistentiehonden.

Voor- en achternaam:
E-mailadres:*
Telefoonnummer:
Straat en huisnummer:
Postcode, woonplaats, provincie:
Naam hond:
Ik wil meedoen vanuit de volgende plaats:
Het aantal kilometers dat ik ongeveer wil afleggen:

Je kunt aan de Estafette lopend deelnemen of via een vervoersmiddel (vb. rolstoel, bus, trein, auto, handbike etc).

Mijn vervoersmiddel:

Bovenstaande gegevens gebruikt Bultersmekke Assistancedogs alleen voor de organisatie en de uitvoering van de Landelijke Estafette. Deze gegevens worden niet aan derden verstrekt.

Aanmelding als vrijwilliger

Vul onderstaand formulier in als je het leuk vindt om als vrijwilliger de Landelijke Estafette Toegang Assistentiehonden tot een groot succes te helpen maken.

Voor- en achternaam:
E-mailadres:*
Telefoonnummer:
Mijn deelname als vrijwilliger:

De estafette vindt plaats tussen 12 en 20 mei. Zou je hieronder willen aangeven op welke data je beschikbaar bent?

Ik ben beschikbaar voor de volgende data:
Ik heb nog de volgende ideeën voor de Estafette:

Bovenstaande gegevens gebruikt Bultersmekke Assistancedogs alleen voor de organisatie en de uitvoering van de Landelijke Estafette. Deze gegevens worden niet aan derden verstrekt.

Erika Bulters en Joop Mekke: Samen het mogelijke mogelijk maken
Ruim 200 mensen waren present in Wijk bij Duurstede op het feest 10 jaar Bultersmekke Assistancedogs. Joop en Erika spraken de feestgangers toe: ‘Tien mooie en zeer intensieve jaren. Kijk waar we nu staan met zijn allen. Een prachtige organisatie met en voor prachtige mensen.

Estafette zet toegang assistentiehond zeer positief op de kaart
Op de zonovergoten eerste pinksterdag finishte de Landelijke Estafette Toegang Assistentiehonden in Wijk bij Duurstede. Onder aanvoering van initiator Helma Verhoeven en de Utrechtse deelneemster Anita Korff de Gidts legde de Estafette de laatste kilometers af. Alle 12 provincies. Ruim 2.000 kilometer in negen dagen en in totaal meer dan 100 deelnemers. Bewustwording. Dat was het centrale begrip van deze unieke actie.

TK-lid Bergkamp: Toegang is geen luxe maar een mensenrecht
'Iedere assistentiehond die wordt geweigerd, doet pijn en is er één te veel. Toegang is geen luxe, maar een mensenrecht. Dus ik steun deze actie van harte!' Met deze woorden gaf Tweede Kamerlid Vera Bergkamp 12 mei voor het gebouw van de Tweede Kamer het startschot voor de Landelijke Estafette Toegang Assistentiehonden.